Спеціальна школа №2 в смт Клевань Рівненської обласної ради розташована в мальовничому куточку Клевані, що на Рівненщині. Заснована школа у 1946 році. Сьогодні тут здобувають освіту 100 учнів з особливими освітніми потребами. Зокрема, із порушеннями інтелектуального розвитку, розладами спектра аутизму, синдромом Дауна. Головними завданнями школи є забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими стійкими інтелектуальними порушеннями, на здобуття певного рівня загальної середньої освіти з урахуванням особливостей їх психофізичного розвитку; забезпечення в освітньому процесі системного психолого-педагогічного супроводження з урахуванням стану здоров’я, особливостей психофізичного розвитку учнів. Кількість педагогічних працівників школи - 68 осіб. З них із вищою категорією - 22 особи, має педагогічне звання “старший вчитель” - 4 особи. Педагоги школи постійно професійно самовдосконалюються, підвищують педагогічну майстерність, є співорганізаторами та учасниками численних семінарів, конференцій і круглих столів.
З метою здійснення медико-психологічного супроводу в закладі обладнано кабінет психологічної служби, корекційну кімнату, медичний блок. Соціально-психологічна служба закладу надає фахову допомогу в адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, в збереженні повноцінного психологічного здоров’я та всебічного особистісного розвитку учнів. У школі діє консультативний пункт з питань навчання, виховання та корекції навчальних та пізнавальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами. Консультативні послуги надають вчителі-дефектологи, практичні психологи, логопед, вчитель розвитку мовлення, медичний працівник. Навчально-виховний процес здійснюється в дошкільній групі, 1-10 класах. Зміст корекційнорозвиткових занять реалізується через навчальні предмети: «Розвиток мовлення», «Соціально-побутове орієнтування», «Ритміка», «Лікувальна фізкультура», «Психомоторний та сенсорний розвиток», логопедичні заняття.
З вересня 2016 року на базі закладу розпочато проведення дослідно-експериментальної роботи за темою: “Науково-методичні засади створення моделі психолого-педагогічної та соціальної реабілітації й інтеграції дітей із загальними розладами розвитку (спектр аутизму)” та надано статус експериментального навчального закладу Всеукраїнського рівня. У школі функціонує спеціальний клас для дітей з складними вадами розвитку (аутизм у поєднанні з інтелектуальними порушеннями). Фахівці школи працюють з дітьми з розладами спектра аутизму за методиками: М. Монтессорі, TEACСH, ABA, арт-терапії, ігрової терапії, сенсорної інтеграції. З метою створення передумов для формування основ загальних навчальних умінь та навичок, різних життєвих компетенцій, які б забезпечили дитині успішну навчальну діяльність не тільки у першому класі, а і наступних життєвих етапах, у закладі функціонує дошкільна група для дітей з особливими освітніми потребами.
В закладі обладнано 17 класних кімнат, логопедичний кабінет, корекційна кімната, ігрова кімната, кабінети соціально-психологічної служби, медичний блок, пральний пункт, спортивна та актова зали, їдальня, затишні спальні, комп’ютерний клас. У школі, вже впродовж багатьох років, працюють різноманітні гуртки: “Фізкультурно-спортивний”, «Музична нивка», «Бісероплетіння», Ляльковий театр «Джерельце»